2011-09-21 | 16:43:37

Stompf är ett väldigt kul ord.. stompf lixom



Gissa vad jag gjorde igår? På bildlektionen använde jag en stompf för första gången!
Javet att jag är lite väl sen med att testa sånt menmen, hellre sent än aldrig.
Jag blev kär i stompfen haha. Den var superbra! Mycketmycket bättre än jag trott.
Så jag var ju tvungen att åka och köpa egna samma dag ;)
Köpte ett 3-pack för 19.90:- så nu har jag så det räcker ett tag. Skitbilligt ju.

Har dock inte hunnit testa dom för vi har så himlans mycket läxor!!
Som tur var så blev matteprovet framflyttat tills i övermorgon. puhh
Så idag blir det att träna negativa tal, amerikanska revolutionen och engelskaglosor.
Men vi får se, kanske hinner jag testa stompfarna.
Hade svenskaprov idag, handlade om klassiker och upplysningstiden.
Gick skitbra! Svara på alla frågor och var bara osäker på en.
Och enligt wikipedias ibland väldigt svårtolkade språk så har jag rätt på den frågan med.
Kul!

Nyss var jag och klippte mig. LUGG! För första gången i mitt liv. Är väldigt nöjd. Min frisör är super!
Hon förstår exakt hur jag vill ha.
I helgen blir det färgning. Nästan knallrött. Lite morot.
Färgen heter Schwartzkopf LIVE XXL 35. Real Red.
Det blir tufft.
2 Kommentarer
moa:

fina bilder du har! ♥

du är så duktig på att fota ;)))

2011-09-21 | 21:50:02
URL: http://flickanhetermoa.blogg.se/
lil' babustyle - foto, vardag & Akons musik i fokus:

sv: Härligt att du är med i dagens blogg! Vinnarna utses ikväll! :)

2011-09-22 | 18:28:55
URL: http://babustyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: