2011-10-27 | 21:28:30

David Bowie


Denna tuffing ritade jag idag. Lite slarvigt men annars tycker jag den blev helt okej.
Det är David Bowie. Bilden jag har ritat av är från videon till hans låt "Life On Mars?"
En av mina favoritlåtar. Kanske till och med min favoritlåt.

Ritade Bowie igår. Fast på papper med vattenfärg. Skulle scanna in den men det ville inte funka.
Så jag var helt enkelt tvungen att rita en ny bild på datorn ;)

Juste, ni som inte vet så mycket om Bowie.
Han har en liten pupill och en stor. Det är inte jag som inte kan rita. Haha.
1 Kommentarer
Lucas Gustavsson:

Anmäl dig till dagens blogg hos mig och ta del av mina 2000 läsare om du känner för det :)

2011-10-28 | 13:26:39
URL: http://modegrabben.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: