2011-11-25 | 15:37:00

Yes kids it's true


Detta är jag just nu! Nästan, har inte skivan. Men jag kör spotify.
Von Benzo släppte sitt album idag. Sjukt bra!
Har snart lyssnat på alla låtarna. Mina favoriter hittills är nog John Smith och Eleven Years.
Ni måste lyssna!
Här är länken:
Yes kids it's true

För er som inte vet så skullle jag säga att Von Benzo ett hårdrock/grungeband.
Jay Smith, som vann Idol förra året, är sångare (:
Dom är grymma!
Högst upp på önskelistan är att få åka på en spelning.

Har ju varit och kollat på Jay två gånger förut. En gång på Idolturnén och en gång när han och Minnah spelade på stan.
Tyckte det var helt underbart.
Och då stod jag och trängdes med massa 5 åringar.
Att gå på en riktig spelning skulle vara underdunderbart!
1 Kommentarer
JENNIFERFOTON:

Sv; Varsågod, tack tack! :) Åhh tack!!

2011-11-25 | 22:38:57
URL: http://jenniferfoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: