2011-11-20 | 20:10:11

Mönster.



Här är en av mina bilder som sitter uppe i bildsalen (:
3 Kommentarer
Anonym:

Okej :) , ne jag jobbade hela dagen igår.. Var hela slut så somnade nästan på soffan vid halv 7 ! haha. Menmen, nu är det en ny vecka med nya tag, är du taggad för veckan som kommer :D ? Finns det något som du ska göra som du ser fram emot :D?



Kram Bea

2011-11-21 | 08:28:20
URL: http://svettlukt.se
Linn:

Ville bara titta in & meddela att jag har en grej på bloggen där läsare/andra personer kan skicka in sina "kärleksproblem" eller kanske bara ett vanligt "problem" antingen till min mail eller kommentera det så svarar jag i bloggen som jag har gjort tidigare eller så svarar jag i mail, beror på om ni tycker att erat "problem" är för privat för att delas med andra..

Man får självklart välja att vara anonym, det är förståeligt!!



Jag har valt att göra detta då jag älskar att hjälpa andra människor, att få dom glada då andra personers lycka gör mig lycklig!



Förlåt om jag störde & du behöver inte alls godkänna denna kommentar om det är så, ville bara dela med mig av detta.

Hoppas du haft en fin dag & fortsätter att få en fin kväll!



Kram

2011-11-21 | 21:35:16
URL: http://nattstad.se/linnhahne
Bea:

Hej :)

Vad kul att du kommenterade i min blogg, jag önskar jag kudne svara men jag har faktiskt blandat ihop din kommentar med vad någon annan skrev och jag vill inte svara på fel grej.. Men om det var något jätteviktigt så kan du alltid maila mig, enklare för mig att svara på sådana frågor om kost och sådant :) !



Men nu när jag endå är inne på din blogg måste jag säga att jag tycker den är väldigt fin och intressant, vad fick dig att starta en blogg föressten ? alltid kul att veta :D !



Kram Bea

2011-11-22 | 11:18:30
URL: http://svettlukt.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: