2011-07-11 | 13:35:46

Lite nytt

Har ni ett bra sommarlov/semester allihop?
Som ni ser så har jag en helt ny design på bloggen! Yeeeey!
Blev verkligen supernöjd.
Headern har jag gjort själv, jag gillar'n!
Det tog några timmar av frutsration, men nu är den på plats.
Bilderna ni ser är sånna som jag har tagit.
Vissa har ni sett förut, andra är nya.

Jag har nya kategorier också.
Kändes för lite med bara teckningar och foto.
Dom verkar krångla lite bara.. för försöka fixa det sen.

Fick även en jättegullig kommentar idag, blev superglad!
Det är sånt som gör det värt att blogga.
Tack så mycket Mirra!
Klicka HÄR för att besöka hennes blogg.


1 Kommentarer
Ylva:

Jättesöt blogg du har. Gillar headern skarpt. :D

2011-07-12 | 09:38:31
URL: http://ensammaste.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: