2011-12-11 | 17:16:17

Gerard Way



Det har inte blivit nån bloggning i helgen.
Jag har suttit hemma hela dagen igår och deppat över att Robin inte vann Idol. Menmen, han verkar jätteglad endå. + att han slipper ha Pelle som producent. Det är bra, eftersom Pelle verkar hata honom.
Tycker juryn var väldigt partiska i finalen. Robin var inte lika bra som han brukade, MEN han gjorde Halo jättebra och dom dissade den endå.

När jag blir sur så ritar jag. Så här är en bild jag ritade igår. Gerard Way från bandet My Chemical Romance<3

Dessutom så har en person (anonym tyvärr) berättat att om man söker på Amanda Fondell på google så kommer min bild upp på första sidan. Det är ju najs!
2 Kommentarer
teatree.devote.se:

inte så anonym! Kajsa.

2011-12-11 | 21:05:51
Nilla:

Gud vad duktig du är, såg direkt att det var han!

Kika gärna in om du vill :)

2011-12-20 | 11:21:02
URL: http://nillananic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: