2011-04-05 | 09:46:31

Hemma bra, Göteborg BÄST!



Jag är tillbaka! :D
Har kommit hem från gymnastiktävlingen nu.
Det gick superbra, bättre än vi hade förväntat oss.
Det var våran första tävling tillsammans och första gången vi tävlade på RM-nivå.
Inget av våra lag gick tyvärr till final. Men det var bara 10 av 82 lag som gick till final såå..
Inte så konstigt! Och vi kom inte sist, det var mitt mål att inte komma sist.
Vi slog ca 20 lag till och med!
Om några år tar vi hem hela skiten.

Men jag slår vad om att vi i Uppsala Flickorna hade roligast på hela tävlingen.
Vi har så himlans kul tillsammans så ibland glömmer man bort att vi är där för att tävla.

Discot var roligast, vi var kvar sist av alla!
När discot slutade var det bara Uppsala och kanske 20 andra gymnaster kvar.
Vi dansade så vi blev helt svettiga. Vi var tvugna att duscha mitt i natten haha.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: