2011-03-22 | 06:49:50

Fullt upp



Har haft fullt upp hela helgen..
Har inte fotat någonting! Fy skäms!
Men igår ritade jag faktiskt. Den blev ganska söt, min bild.
Lägger förmodligen upp den i morgon.

I lördags var det meningen att hela familjen skulle åka och fota oss.
Typ som The Studio, fast dem här var från Göteborg.
P.g.a. en rad anledningar blev det inte av, men jag föreslog att jag kunde fota oss.
Så jag lånade en fjärrultösare av en kompis och satte upp ett vitt lakan.
Sen var det bara att fota!
Det blev superfina bilder, har redigerat ungeför en tredjedel av dem nu.
Men jag tror inte familjen skulle uppskatta om jag la upp bilderna här.
Men det kanske kommer en bild på mig i alla fall.

Eftersom jag har lite bildbrist kommer det en bild på mina naglar.
Bilden är dock från förra veckan. Nu är mina naglar blå med mörkblått längst upp.
Har blivit riktigt intresserad av det här med nagelstyling igen, superkul!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: