2011-02-23 | 21:06:09

Superkul dag i backen!


Usch, nu får jag nästan lite dåligt samvete. Har ju lovat att lägga upp bilden jag ritade men nu lovar jag att jag ska lägga upp den i morgon!

Idag har jag varit och åkt skidor hela dagen i Kungsberget tillsammans med min kusin, min syster och min farbror. Vi har haft jättekul, fast vi åkte inte så mycket i backarna. Vi åkte nästan bara i skogen. Jag tycker det är mycket roligade för där finns det ju massa roliga hopp och gupp och så! Och jag åker väääligt likt Stig Helmer i sällskapsresan, om någon har sett den.. Alltså inte jättefint. Men det gör ju inget när man åker i skogen för då kan ju ingen se en. Haha!

Men nu är jag alltså jättetrött! Så jag årkar inte gå och ladda över bilden.. Jag sitter i soffan med min mini-dator!
Så idag blir det en till bild på min söta lilla katt Inez, som förövrigt låg och sov på mig nyss. Hihi!

Alltså mitt sportlov håller ju på att försvinna! Jag hittar ju på saker att göra nästan varje dag! Från början tänkte jag bara vara hemma och ta det lungt men nu har jag varit och åkt skidor, badat på badhus, bakat, shoppat, tränat och i morgon sska jag ner på stan med min syster, kusin och farmor. Det kommer bli superkul!

Vad har ni gjort på sportlovet?
Vilka har sportlov just nu föresten?
1 Kommentarer
Alexandra - Uppsalas största blogg:

Vinnaren av dagens blogg finns uppe! Kika in om du vann eller var med och tävla i den nya omgången :)

http://vadfanskajagheta.se/2011/february/torsdag-dagens-bloggg.html#comment

2011-02-24 | 17:03:35
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: