2011-09-26 | 22:09:53

Kebabkillar och rockiga röster



Det går inge bra för mina favoriter i alla tv-program just nu..
Först åker Anders ur True Talent och nu Leonard!
Dom som läst min blogg ett tag vet att jag totalt AVGUDAR Idol.
En av mina favoriter tävlade ikväll men gick inte vidare. Leonard Löfstrand.
Han har grymt fin röst, lite rockig. Fattar inte hur kebabkillen kunde gå vidare istället för honom.
Hoppashoppashoppas att juryn ger honom ett wildcard!

Förutom Leonard gillar jag Moa, Andre och Linni.
Vilka är era favoriter i Idol?
1 Kommentarer
Anonym:

Kul att du var med i dagens blogg!!

Hoppas att det var du som vann, gå in här för att kolla om det var du:



http://svettlukt.blogg.se/2011/september/life-is-nothing-without-friendship.html



Annars får du en ny chans i samma tävlingsinlägg.

Lycka till! Kramar Bea

2011-09-27 | 08:35:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: