2011-10-11 | 19:16:35

Gitarr + ukelele = guitalele?



Att spela gitarr är så himla kul.
Jag är inte vidare bra på det. Kan lite ackord. Kan spela lätta låtar.
Men det är grymt kul.
Just nu har jag tyvärr bara min guitalele, som ni ser lite av uppe på bilden.
Det är nån sorts blandras mellan ukelele och gitarr.
Den är inte superbra men den duger.
Mamma har faktiskt en riktig gitarr.. men hon stämde sönder två strängar.
Men hon har lovat att köpa nya. Längtar.
Mamma och Pappa har också varsin ukelele.
Så tillsammans i familjen så har vi 2 ukelele, 1 guitalele, 1 gitarr och en keyboard.
Och singstar!
Det är förmodligen det vi är bäst på.
Jag har rekordet. 9500 av 10 000 möjliga.
Slog det rekordet på låten Smells like teen spirit - Nirvana.
Eftersom det är en av mina favoritlåtar så sjöng jag den många gånger.. 30 kanske, innan jag fick det resultatet.
Stolt tjej.
Jag kan verkligen inte sjunga egentligen. Det låter skit. Men jag är väll förmodligen bra på att pricka toner.
2 Kommentarer
Millah - väntar första barnet ♥:

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-10-11 | 21:00:33
URL: http://millahoman.blogg.se/
stella:

Hej! allt bra?

Skit häftiga bilder! Den här på gitarren var jätte cool!!

Kram :D

2011-10-30 | 10:06:31
URL: http://tarelugnt.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: