2011-05-04 | 19:27:27

Just nu..


..har jag satt upp lite nya afficher. Ni ser My Chemical Romance, Jay Smith och Dead By April.


..kollar jag på Mando Diao, above and beyond. En musikdvd som jag köpte för någon dag sen.
Jag ÄLSKAR den. Jag ÄLSKAR Mando Diao.


..råkade det bli så att jag var tvungen att rita Björn Dixgård. En i Mando Diao.
Blev väldigt dålig kvalitet på bilden.. konstigt.
Det tog bara ungefär 20 minuter att rita den. Så det var ett slarvjobb egentligen.
Men jag tycker det blev rätt bra..

Det var vad som händer hemma hos mig just nu.
Imorgon ska jag upp 03.30. Mitt i natten! Och gissa varför?!
FÅGELSKÅDNING!!!
Varför ska man behöva gå upp mitt i natten för att kolla på skatjävlar?
Usch!

Just det, ingen har frågat nån fråga än!
Jag har ju skaffat bloggsvar. (till vänster, långt ner i menyn)
De som frågar en fråga kommer jag länka till i nästa inlägg.
Var inte blyga nu. Ni behöver inte fråga om foto.
Eftersom jag inte skriver mycket om mig själv kanske det är något om mig ni undrar?
Jaja, fråga på.

Vad tyckte ni om teckningen?
3 Kommentarer
Michan:

Hej! Var med och tävla om ett hårstylingskit från got2b/Schwarzkopf.

Reglerna är enkla och alla kan vara med :)

Lycka till!



http://texasplays.blogg.se/2011/may/tavling-vinn-harstylingskit-fran-got2b.html

2011-05-05 | 10:26:58
URL: http://texasplays.blogg.se/
Lina:

Hahha... Var det kul då???

Måste ses någon daaag !!!!<33333

2011-05-05 | 13:10:25
Frida:

sv: Jaaadå! Älskar Mando Diao musikdvdn. Har kollat på den 7 ggr på 3 dagar :p

Jag vi måste ses!<333

2011-05-05 | 14:58:13
URL: http://sachiku.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: