2011-03-30 | 15:03:20

Sticksigt



Vilken vass skärpa va?
Haha, dåligt skämt.
Nu ska jag på extraträning.. vet inte riktigt vad vi ska göra men enligt vad jag har hört ska vi träna in en dans till Våruppvisningen. Vi får se, sticker om en timme.

I skolan ska vi hålla föredrag om valfritt ämne.
Jag vägrar eftersom jag hatar att prata inför folk men min lärare sa att jag i alla fall skulle förbereda ett föredrag som jag kanske kan läsa upp i en liten grupp. Funderar på foto. Typ att förklara lite vad skärpa, bländare, macro, och ISO mm är för något. Några tips?
2 Kommentarer
anna:

Hej! :) Tycker du om tävlingar? Kika isåfall in i min blogg, var med & tävla om fina smycken. Kram :)

2011-04-07 | 20:37:19
URL: http://annahillgren.webblogg.se/
jossankossan:

hahah du skrev inget om att jag fyller år dumma dig

2011-06-02 | 23:25:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: