2011-03-19 | 10:20:30

Konstverk



Äntligen helg!
Igår hade jag träslöjd.. vilket jag hatar.
Samma sak med syslöjd. Man tycker ju att jag borde gilla det eftersom jag är lite kreativ av mig.. men det är bara sååå tråkigt och deprimerande!
På min skola har vi något som heter estetisk profil. Alltså att man gör lite kreativa saker, typ måla och pyssla.
Mina kompisar går på det så jag var med och provade på i torsdags. Men jag tyckte inte det var kul alls! Det var för mycket syslöjd över det. Jag hade börjat om det var lite mer teckna och måla, men det var bara att sy.. så någon estetiks profil blir det inte för mig, men dem hade god yoghurt som smakade äppelkaka ;)

I alla fall så hade vi träsöjd igår och jag ville inte snickra någonting så jag och min kompis Amanda tog en träbit och målade ett konstverk. Det var mest på skoj, men jag tycker den blev riktigt fin! Eller vad tycker ni?
Det är första gången jag gör något sånt här.
Nu har vi börjat på en ny tavla. Det ska bli en solnedgång i vatten.

Bilden är lite dålig, men den togs med mobilkamera i ett dåligt upplyst målarum.

Så vad tycks?
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: