2011-03-12 | 18:27:46

Bloody Nails


I brist på annat lägger jag upp en bild på hur mina naglar såg ut igår.
Bloody nails, ohhh.. scary?
Inte speciellt kanske, men jag tycker det är lite häftigt!
Idag har mina naglar varit aprikosfärgade med ljusgröna rhinestones (diamanter).
Missförstå mig inte nu. Jag brukar inte måla naglarna varje dag.
Jag har bara haft lust!

Här kommer i alla fall en liten steg för steg:


1. Måla prickar på olika avstånd.
Lättaste sättet att måla prickar, enligt mig, 
är att ta jättemycket färg på penseln och
försiktigt dutta små prickar.

2. Måla streck från mittenprickarna upp till kanten.
Tänk på att strecken ska vara smalare än prickarna.

3. Dra ett tjockt streck från vänstra pricken, till den högra.
Klart!

Enkelt va?
Lycka till! (:
2 Kommentarer
Amanda:

Coolt :D

2011-03-12 | 21:03:43
URL: http://xmisssunshine.blogg.se/
Karolina:

Haha, coolt :D

2011-03-13 | 11:33:53
URL: http://ockalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: