2011-01-23 | 19:56:03

Idooooool!


Jag var ju på Idol live! igår.
Vi satt nästan längst bak på läktarna men det var ändå sååå bra platser.
Jag tror nästan man såg mer där än bland alla som trängdes vid scenen.

Det var i alla fall skitkul! Dem var så duktiga allihop!
Det var nästan lite overkligt :o

Elin hoppade runt som en liten studdsboll på scenen
Daniel var lika söt som vanligt hihi
Olle är grym på gitarr
Weise dansade med Carin Da Silva
Linnea var coolast som vanligt
Linda spelade en jättebra egen låt
Minnah hade ovanligt höga klackar
Geir kan verkligen fylla en hel arena
Sassa gav allt
Och Jay var alldeles, alldeles underbar<3

Det var så himla roligt och jag fick jättemånga bra bilder.
Jag har valt ut den 21 bästa och redigerat dem.
Lägger upp dem sen.

Den här bilden var nog en av dem bästa!
Minnah och Jay sjunger Bad Romance.
Lite kaxigt med tanke på alla romansrykten som går nu ;)
Tror ni på det föresten? Att Minnah och Jay är tillsammans?
Jag tror inte det..
Fast det skulle varit kul (:
4 Kommentarer
Anonym:

Nawww, söt bild. Ja, dom dejtar faktiskt. En tjej som är flickvän till en kille i Jays band säger det, samt så har tydligen Minnah pratat om det med sitt ex på facebook. Sen har dom setts på Stockholms cetral, höll i varandras händer. Och så har Sara(Jays ex) nämnt Minnah i hennes blogg(som inte finns längre)

2011-01-23 | 21:50:15
Sanna:

Nawww, söt bild! Och det är sant, dom dejtar faktiskt. En flickvän till en kille i Jays band har skrivit det i sin blogg. Och tydligen så har Minnah pratat med sitt ex på facebook. Och enligt ett vittne(hehe) så satt dom och höll händer på Stockholms central för några veckor sen

2011-01-23 | 21:56:10
Anonym:

Oj, förlåt att det blev två stycken där. Jag trodde inte att det första kom fram

2011-01-23 | 21:57:23
Frida:

Sanna: Jo jag har förstått att Sara och Jay har gjort slut. Hoppas Minnah och Jay verkligen är ihop :)

Vems flickvän var det som sa det?

Jag visste inte att nån i Von Benzo hade flickvän (:

2011-01-24 | 07:54:33
URL: http://sachiku.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: