2011-02-27 | 19:38:49

Heart Shaped Box



Här kommer en bild som jag photoshoppade ihop i förrgår tror jag..
Jag har tagit båda bilderna. Alltså först en på min lilla hjärtformade ask och sen en på min lillasyster.
Mamma vill inte att jag lägger upp bilder på henne så jag var tvungen att sudda ut hennes ansikte.
Det var lite synd för hon såg så hjälplös ut, vilket passar till bilden.. Men ni får tänka er det!

Själva idén fick jag från Nirvana-låten Heart Shaped Box.
En av raderna i texten är just: I've been locked inside your heart-shaped box for weeks.
Passande! Hihi!
Det är i alla fall en av mina absoluta favoritlåtar!

Igår var hela tjocka släkten här. Jag tog jättefina bilder på mina kusiner.. jag är inte säker på att jag får lägga upp dem så jag får fråga dem nästa gång vi ses.. vilket är väldigt ofta!

Förlåt föresten för att det har varit så dålig blogguppdatering senaste veckan men jag har ju haft sportlov. Då får man vara lite lat! Men imorgon blir det tillbaka till verkligheten igen.. usch!
2 Kommentarer
LILLA LI:

<-----GRATTIS P.!!!

2011-02-27 | 21:23:35
lovisa:

Hej är allt bra idag?:)



Just nu har jag 3 tävlingar på bloggen!

1. du kan vinna en valfri bikini/monokini från fashionbox.se

2. du kan vinna en valfri ring från parlteamet.se

3. du kan vinna 3par lösögonfransar + lim från kimstore.se



Om det är något du är intresserad av är det bara att kika bloggen:)

2011-02-28 | 14:33:09
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: