2010-12-31 | 14:08:02

Best of 2010

Gott nytt år!!!
Tänkte ha en best of 2010. Altså att jag lägger ut den bästa bilden från varje månad helt enkelt.
Fast jag har försökt att ta sånna jag inte tidigare lagt ut här på bloggen.
Och eftersom det har inlägget inte ska bli så jääääätte långt så vade jag att ha klickbara miniatyrer istället för stora bilder (:

Januari
Jag, syster och några kompisar
var signering med Calle Kristiansson och Erik Grönwall.
Jag fick autograf och kram av Calle<3



Februari
Har hade jag inga direkt fina bilder.
Jag var typ galen i att måla naglarna och så.



Mars
Lilla Inez ute i snön, söt!



April
Den här bilden togs i fjällen.
Vi satt och spelade spel.



Maj
Jao, den här bilden har jag ju faktiskt lagt ut förut..
Men det var typ i andra inlägget (:
Mammas gudson skulle mata Lilli.



Juni
Mina coola nallar!



Juli
Här var jag på furuvik.
En söt liten get tittade ut mellan
pinnarna på staketet haha



Augusti
Var ute på en liten fotopromenad.
Såg den här små bollarna och
försökte foto men det blev inge bra..
Men då kom jag på att dem kanske skulle
 bli bra i motljus istället och det blev dem, eller?



September
Här gick jag upp klockan 6 på morgonen..
På en LÖRDAG!!
Jaja, fint blev det i alla fall (:



Oktober
Söta lilla tröttisen<3



November
Jag och lillasyster åkte till svan-dammen.
Vi höll på att bli uppätna av änderna
men lite fina bilder fick vi!



December
Den här bilden tog jag i förrgår i minifotostudion.



Vilken är eran favorit? (:

1 Kommentarer
frida söderquist:

sv; tack så mycket :)

2010-12-31 | 14:13:33
URL: http://fssst.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: